Nog 2 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mandy Ronde - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mandy Ronde - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen...

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

11 Januari 2015 | Nederland, Utrecht

Hoi allemaal,

Nog maar 2 nachtjes slapen en dan is het zover. Dan gaat het grootste avontuur van mijn leven beginnen, een jaar studeren in het prachtige Australië! Wie mij 10 jaar geleden had verteld dat ik dit zou gaan doen had ik echt voor gek verklaard, maar zie hoe de tijden kunnen veranderen. Het gaat nu toch echt gebeuren.
Gisteren was nog de borrel met mijn familie, wat ik echt heel leuk en gezellig heb gevonden. Ontzettend leuk dat bijna iedereen er was, ik vond het heel leuk jullie allemaal nog even te zien en te spreken, bedankt allemaal!!!
Dinsdag is het dan echt zover, dan vlieg ik naar Singapore. Daar zal ik Mats treffen, en samen zullen we dan 3 dagen daar doorbrengen. Op zaterdag de 17e vliegen we door naar Perth, waar we ook nog samen een dag of 10 in de stad en de omgeving zullen gaan doorbrengen. Daarna vliegt Mats weer naar huis en zal ik de tijd gaan gebruiken om woonruimte te zoeken en andere zaken te regelen. Eind februari volgt dan een introductieweek om de stad, universiteit, opleiding en natuurlijk medestudenten te leren kennen. De eerste week van maart zullen dan officieel alle colleges gaan beginnen.
Ik heb er in ieder geval erg veel zin in, al zal het afscheid op Schiphol dinsdag niet gemakkelijk zijn. Ik ga jullie in ieder geval op deze plek proberen zoveel mogelijk op de hoogte te houden, en als jullie nog meer willen weten, laat het me gerust weten!

Liefs, Mandy

  • 11 Januari 2015 - 18:39

    Anneke:

    Lieve Mandy
    Het was super gezellig gisteren! Als je terugkomt regelen we maar weer een gezellige
    Borrel !!! De gezelligste families van Nederland : Brouwer en de Ronde!!!!!!
    Een heel goeie reis !Sterkte met het afscheid nemen,neem maar genoeg tissues mee!
    Een heel mooie tijd ,eerst gezellig met je broer en daarna met je study en medestudenten.en alles wat je mee gaat maken.
    Lieverd het ga je goed !tot gauw horens xxxxxAnneke

  • 11 Januari 2015 - 19:19

    Betty:

    Hoi Mandy, leuk om je te volgen naar het grote OZ! Ik hoop dat je ergens mijn dokter tegenkomt en hem dan een knuffel geeft van mij en mijn adres haha.
    Hele goede reis en geniet met volle teugen!

  • 11 Januari 2015 - 19:41

    Esther:

    Hoi lieve Mandy,

    Echt super trots op je. Wat een avontuur voor je. We gaan je zeker volgen. Was gisteren was super gezellig.

    Gr Peter en esther

  • 11 Januari 2015 - 20:14

    Ilona:

    heel veel plezier mandy en geniet met volle teugen daar

  • 11 Januari 2015 - 22:20

    Hans :

    We zijn erg benieuwd naar je belevenissen in Down Under. We hebben er zelf erg goede herinneringen aan! Veel plezier....

  • 11 Januari 2015 - 22:53

    Robenwilma:

    Hoi Lieverd, veel succes en fijne dagen met Mats aan de andere kant van de wereld.
    Dinsdag zal niet makkelijk zijn, maar tranen luchten ook op en 'tja afscheid nemen voor lange tijd doet letterlijk en figuurlijk pijn!
    Wij vliegen donderdag vanaf HK over jullie heen en we zullen zwaaien.
    We wensen je een super jaar en geniet van alles wat ook de wereld in de verte je te bieden heeft en pak je kansen.
    Heel veel liefs en dikke knuffels RobenWilma.
    En met Anneke eens wat een gezellige families.

  • 12 Januari 2015 - 09:24

    Ad Vermeulen:

    Hallo Mandy,
    Ik wens je heel plezier met je reis naar Australie. Eerst even lekker naar Singapore en dan door naar Perth. We zullen je wel missen op de baan op de woensdagavonden.
    Veel succes met je studie daar en ik hoop dat je een hele leerzame tijd zult hebben. Ik hoop dat je snel een leuke woonomgeving zult vinden.
    Groeten,
    AD
    XX

  • 12 Januari 2015 - 12:22

    Anja:

    Hey Mandy!
    Fantastisch voor je dat het nu gaat gebeuren!
    Geniet met volle teugen!! We gaan je volgen hoor!
    Liefs, Jos en Anjaxx

  • 12 Januari 2015 - 14:23

    Jaike:

    Hoi Mandy,

    Ik wil jou heel veel plezier en succes wensen. Geniet! En ik ga jou hier volgen!

  • 12 Januari 2015 - 14:32

    Graciela:

    Hai Mandy,

    Echt stoer dat je zo'n avontuur aandurft. Heel veel plezier en succes Down under.

  • 12 Januari 2015 - 15:21

    Natasja Reijnders:

    Een hele goeie reis Mandy, ik wens je een geweldig avontuur toe in Down Under. Suc6 xxx en geniet ervan :)

  • 12 Januari 2015 - 17:14

    Els Brouwer:

    Lieve Mandy,

    We wensen je een heel goede reis en een geweldige tijd in Australië. Geniet ervan. En natuurlijk veel plezier met Mats. We zijn benieuwd naar alles wat je meemaakt.

    Liefs,
    Raplh en Els

  • 13 Januari 2015 - 08:58

    Marjolein:

    Goeie reis Mandy en enorm veel plezier! Enjoy!

  • 14 Januari 2015 - 19:41

    Ella:

    Lieve Mandy,
    Ook wij vonden het super gezellig en leuk dat je ons uitnodigde voor je afscheids feestje.
    We wensen je een heel bijzonder jaar in Australie en zullen je blijven volgen.
    H e e l v e e l g e l u k!

    Ook van Cees natuurlijk. X

    Ps als ik zeg wij, zijn dit Cees en ikke x

  • 14 Januari 2015 - 21:35

    Joska:

    Tuurlijk volg ik je, geniet samen met Mats en tot schrijfs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Actief sinds 07 Jan. 2015
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 8718

Voorgaande reizen:

13 Januari 2015 - 13 Maart 2016

Studeren in Australië!

Landen bezocht: